יום חמישי, 27 בפברואר 2014

העולם מכין את עצמו לביאת המשיח

לאחר פטירת 24,000 אלף התלמידים, עמד רבי עקיבא ושנה את התורה לחמשת תלמידיו הנותרים, וביניהם רבי שמעון בר יוחאי זיע"א. רואים אנו את המעט שאנו מבינים מספר הזוהר שחיבר, ומסוגלים אנו להבין את גודל ההפסד בפטירת כל תלמידיו הרבים של רבי עקיבא.

כותב רבי שמעון בר יוחאי:

וּבְשִׁית מְאָה שְׁנִין לִשְׁתִיתָאָה יִתְפַּתְּחוּן תַּרְעֵי דְחָכְמְתָא לְעֵילָא וּמַבּוּעֵי דְחָכְמְתָא לְתַתָּא, וְיִתְתַּקַּן עַלְמָא לְאָעֳלָא בִּשְׁבִיעָאָה. כְּבַר נָשׁ דְּמִתְתַּקַּן בְּיוֹמָא שְׁתִיתָאָה מֵכִי עָרַב שִׁמְשָׁא לְאֲעָלָא בְּשַׁבַּתָּא ...(זוהר פרשת וירא קלב)



תרגום: בשנת שש מאות שנה לאלף הששי (הת"ר – 5600) יפתחו שערי החכמה למעלה, ומעינות החכמה למטה. ויתכונן העולם להיכנס לאלף השביעי כבן אדם שמתכונן להיכנס לשבת.
הזוהר הקדוש אומר, שבשנת הת"ר שהיא שנת 5600 לבריאת העולם (לפני כ180 שנה), יפתחו מעיינות החכמה למטה, והעולם יתכונן להיכנס לאלף השביעי. (שהוא כנגד השבת. כל יום בבריאה כנגד 1000 שנה) כמו שאדם מתכונן לקבל את השבת, ודואג שהכל יהיה מוכן ומסודר, כך העולם יכין את עצמו לקבלת הגאולה. ועינינו רואות שלפני 180 שנה חל שינוי בעולם (המהפכה התעשייתית). אם עד אז כל ההמצאות והגילויים בעולם, היו לא כ"כ משמעותיים ובקצב נורמאלי, מתקופה זו ואילך, זה עלה בכמה וכמה דרגות. רכבות, ספינות, לוויינים, חלליות, מטוסים, תקשורת מכל העולם בזמן אמת. ואין סוף לידע ולהתחדשות. כל אדם שכיום מפתח מוצר, יודע שהוא זמני. כי תוך זמן קצר יוציאו משהו הרבה יותר משוכלל ומתוחכם. מהיכן כל פרץ הידע האין סופי הזה, שלא היה קיים בעבר?

מסביר הזוהר, שהעולם צריך להכין את עצמו לימות משיח, ולכן הקב"ה פתח שערי חוכמה למעלה, ובעקבות כך מתגברים מעיינות החוכמה למטה. כשאבותינו קראו את הפסוק בנביא: "וְקִבַּצְתִּים מִיַּרְכְּתֵי אָרֶץ בָּם עִוֵּר וּפִסֵּחַ הָרָה וְיֹלֶדֶת יַחְדָּו קָהָל גָּדוֹל יָשׁוּבוּ הֵנָּה, אוֹבִילֵם אוֹלִיכֵם אֶל נַחֲלֵי מַיִם בְּדֶרֶךְ יָשָׁר לֹא יִכָּשְׁלוּ בָּהּ". פסוק שמבשר את החזרה לארץ ישראל, הם שאלו הרבה שאלות. איך יתכן שעיור, נכה, ואשה שבזמן בהריון, שלא יוצאים למסעות, יצאו למסע "יַחְדָּו" לארץ ישראל. ועוד מעל "נַחֲלֵי מַיִם בְּדֶרֶךְ יָשָׁר לֹא יִכָּשְׁלוּ בָּהּ"?! איך זה יתכן? אך לאחר המצאת המטוסים, הכל מובן. כולם מגיעים "יַחְדָּו" לארץ ישראל "בְּדֶרֶךְ יָשָׁר לֹא יִכָּשְׁלוּ בָּהּ". אבותינו שקראו את הפסוק: "וְהִתְגַּדִּלְתִּי וְהִתְקַדִּשְׁתִּי וְנוֹדַעְתִּי לְעֵינֵי גּוֹיִם רַבִּים וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי ה' ", לא הבינו איך זה יתכן שכל העולם יראה את קידוש ה' ברגע בוא המשיח. אך לנו זה מובן! לא לשווא המציאו את הלוויינים התקשורת  ומסכי  הטלוויזיה.

הכל קיים בכדי לקיים את דברי התורה, ולהכין את העולם לביאת המשיח במהרה בימינו אמן!



חידושי טכנולוגיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה