יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

להיכן נעלמו הדינוזאורים?

וְהַמַּיִם גָּבְרוּ מְאֹד מְאֹד עַל הָאָרֶץ וַיְכֻסּוּ כָּל הֶהָרִים הַגְּבֹהִים אֲשֶׁר תַּחַת כָּל הַשָּׁמָיִם. חֲמֵשׁ עֶשְׂרֵה אַמָּה מִלְמַעְלָה גָּבְרוּ הַמָּיִם וַיְכֻסּוּ הֶהָרִים. (פרק ז פסוקים יט'-כ')


התורה מדגישה שהמים כיסו  את ההרים בגובה של  חמש  עשרה   אמה (7.5 מטר). למה לא  היה מספיק  לכסות  רק  את ההרים? למה צריכים המים לעלות לגובה כל כך רב?


ויובן על פי כך שברגע שהחל המבול, נפתחו כל תהומות רבה והחלו למלא במים את פני הארץ. כל בעלי החיים החלו לברוח אל ראשי ההרים, ואם כך היה צריך שהמים יכסו גם את ראשי ההרים, ומפאת כך שהיו בעלי חיים ענקים בגובה רב (דינוזאורים וכדו') הוצרכו המים לכסות את ההרים בגובה של חמש עשרה אמה. ושם הושמדו כל אותם יצורים גדולים שנבראו ביום החמישי, [וַיִּבְרָא אֱלֹקִים אֶת הַתַּנִּינִם* הַגְּדֹלִים (בראשית א' כא')] והיום בזמנינו אף ניתן למצוא את עצמותיהם.


וכותב על כך המלב"ים (רבי מאיר ליבוש בן יחיאל מיכל. לפני כ-150 שנה): "והנה שהרבה נשארו עצמותיהם החזקים כמטילי ברזל ולא נמוחו, בכל זאת נמוחו מן הארץ כי ע´´י שטף המים הובלו הפגרים לתוך העמקים ורובם נבלעו בעמקי תהום, אשר האדמה פצתה את פיה מעומק תהום רבה וירדו כמה אלפים אמה לעמקי שאול, עד שבצאת נח מן התיבה לא מצא שום רושם מפגרי בעלי חיים ועצמות הענקים ובעלי החיים הגדולים שהיו קודם המבול. ועדות ה´ נאמנה מחכימת פתי להשיב דבר לחכמי הגאולוגיה, שחופרים במעמקי האדמה ומוצאים עצמות גדולות מענקים ובעלי חיים גדולים שנאבדו מן הארץ ואינם עוד מימי המבול ואילך וכו' (עיין שם באריכות)...



*תנין- זהו שם כולל למשפחה שלימה של זוחלים, שבניהם היו גם אותם יצורי  ענק מימי קדם כראם, דינוזאורים וכו'.. ראיה לכך יש בפסוק "וַיַּשְׁלֵךְ אַהֲרֹן אֶת מַטֵּהוּ לִפְנֵי פַרְעֹה וְלִפְנֵי עֲבָדָיו וַיְהִי לְתַנִּין (שמות ז י'). והרי יודעים אנו שזהו היה נחש (שמות ד ג'), אלה שבלשון התורה כל משפחות בעלי החיים האלו אלו נקראים תנינים (כפי שיש קבוצת חיות, בהמות, עופות וכו'), וממשפחת תנינים אלו, יש גם תנינים גדולים כפי שהתורה מציינת.

וַיִּמַח אֶת כָּל הַיְקוּם אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה מֵאָדָם עַד בְּהֵמָה עַד רֶמֶשׂ וְעַד עוֹף הַשָּׁמַיִם וַיִּמָּחוּ מִן הָאָרֶץ, וַיִשָּׁאֶר אַךְ נֹחַ וַאֲשֶׁר אִתּוֹ בַּתֵּבָה (פרק ז פסוק כג')


בכל העולם מתגלים ממצאים המוכיחים כי הייתה בעבר היכחדות כלל-עולמית של יצורים חיים. אינספור מאובנים, קניונים ועמקים, המעידים כולם על כך שהיו אסונות טבע בקנה מידה עולמי. ישנם ממצאים שמוכיחים מעל לכל ספק שהמבול של נח אכן התרחש:


א. נמצאו מאובנים ימיים כמו קונכיות ושלדי דגים בכל רחבי העולם, ואפילו במדברות שוממים ועל ראשי ההרים הגבוהים ביותר כמו הרי הרוקי והאוורסט. מה שמוכיח שכל היבשות כוסו בעבר בים.


ב. בכל רחבי העולם נמצאו שרידי אוכלוסיות שלמות של בעלי חיים שהוכחדו, וזאת מלבד היכחדות הדינוזאורים. מה שמוכיח אסון טבע בקנה מידה עולמי שהכחיד את בעלי החיים בכדור הארץ.


ג. מסתבר שכל התרבויות בעולם כולו מעבירים מסורת היסטורית ואגדית על מבול קדום שהכחיד את כל היצורים החיים, ורבים מהם מתארים את נח, והצלה של משפחה אחת בתיבה ששרדה את המבול. המדע המודרני מגלה את הממצאים, ונמצא כמעיד על אמיתות התורה שקיבלנו בהר סיני, שמתארת לנו בפירוט מהו אותו אסון, ובשל מה  התרחש.



האם יש הוכחות לכך שהתרחש מבול ?


[embed]https://www.youtube.com/watch?v=KsLgOFDQwTk[/embed]

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=vxKLhKOlGcA[/embed]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה